tirsdag den 27. marts 2012

Kludetæppe til min søn # 2

Jeg er stadig syg. Faktisk var jeg forbi lægen i dag, og hun siger, det er regulær lungebetændelse. Surt! Nu får jeg så noget medicin i eftermiddag, og så bør det da gå hurtigt fremad, håber jeg! Men i det mindste har jeg masser af tid til at hækle klude, for jeg har ikke kræfter til så meget andet end at sidde i sofaen.

Jeg har efterhånden hæklet 20 klude til tæppet til min søn. Jeg har prøvet at hækle fra flere af nøglerne, som jeg har købt, og jeg er ret vild med de grønne klude, og hvordan farverne skifter på dem. Så jeg skal helt klart over i Bilka efter endnu et nøgle i de grønne nuancer. Håber lidt, at de så har fået nogle flere farver, så jeg kan få købt mere. Ellers må jeg gå på jagt andre steder, for jeg kunne godt tænke mig endnu mere farvevariation, dog stadig i diverse nuancer af blåt, grønt og gråt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad, hvis du kommenterer på indlægget. Hvis det ikke kan lade sig gøre, er du velkommen til at kontakte mig på anden vis (se på kontakt siden hvordan).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...